Artykuł1

Oto podstrona: 4


Z czasem SEO przeszło wiele zmian, jak każda branża, ale w ciągu ostatnich kilku miesięcy przeszło bardziej niż kiedykolwiek wcześniej i widzieliśmy czas, w którym dosłownie wszystko, co kiedyś wiedzieliśmy o praktyce zmienił się. Dzięki zmianom algorytmów, takim jak „Google Panda” i „Google Penguin”, widzieliśmy, jak stare praktyki SEO są całkowicie wyrzucane przez okno, a ponadto widzieliśmy, jak Google dezindeksuje rolki blogów i ogólnie zmienia wszystko, co kiedyś znaliśmy o SEO.

 W rzeczywistości zmiany te są tak trudne i szybkie, że niektórzy obserwatorzy nawet skomentowali, że może to być celowa próba ze strony Google, aby zakłócać praktykę EO i sprawiać, że wydaje się niewiarygodna. Zarzuca się nam, że Google celowo to uczyniło, aby ich opcja Google Adwords była bardziej atrakcyjna - zachęcając firmy do korzystania z AdWords, ponieważ nie mogą już polegać na SEO jako sposobie, aby dostać się na szczyt SERP.

 To prawda, że ​​wiele stron internetowych, które kiedyś rozkwitały dzięki dobremu SEO, marnieje na stronie 8 i że w rezultacie zmuszono całe firmy. Praktyki takie jak budowanie linków w farmach treści i na stronach katalogowych nie są już tak niezawodne, ponieważ mogą wyglądać jak spam dla Google i zostać ukaranym. Podobnie pisanie dużej ilości treści nie jest już pewnym sposobem na awans na górę, a wstawienie zbyt wielu słów kluczowych spowoduje, że zostaniesz ukarany.

 Pytanie brzmi zatem, czy SEO to umierająca sztuka? Czy SEO miało swój dzień? Cóż, choć na pierwszy rzut oka może to wyglądać źle, odpowiedź brzmi: „nie”, a SEO ma jeszcze wiele do zrobienia. Chodzi o to, że SEO nie jest praktyką budowania linków, ani nie jest praktyką generowania dużej ilości treści. To nie jest SEO, to tylko jeden aspekt SEO, który nie jest już tak skuteczny jak był - tylko narzędzie. Zasady się zmieniły, ale gra pozostaje.

 SEO oznacza Search Engine Optimization, co oznacza przestrzeganie zasad i algorytmów Google, aby dostać się na szczyt. Tak długo, jak istnieje metoda, której Google używa do sortowania, które wyniki są najlepsze, zawsze będzie SEO. Oznacza to po prostu, że artykuły muszą być znacznie lepszej jakości, oznacza to, że linki muszą być wybierane znacznie ostrożniej, a to oznacza, że ​​musimy znaleźć inne sposoby, aby zasygnalizować Google, że nasza strona ma również dobrą wartość. Praktyki SEO i marketingu w mediach społecznościowych łączą się, a teraz Google analizuje wiele innych wskaźników.

Dobre pozycjonowanie oznacza po prostu dostosowywanie się do czasu i nadążanie za zmianami Google, a świetne pozycjonowanie oznacza patrzenie w przyszłość i przewidywanie tych zmian, zanim się one pojawią. Nie, to nie jest gwarancja, że ​​pozostaniesz w czołówce Google, ale jeśli jesteś poważny, a Twoja strona oferuje prawdziwą wartość, możesz nadal korzystać ze smartów i starać się, aby znacznie bardziej prawdopodobne było znalezienie Twojej witryny. Po wybraniu firmy SEO dostępna jest szeroka gama wyników. Ale może być trudno wiedzieć, kto jest dobry, czy nie w optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, czy nie.